آرمان یا چشم انداز : (Vison)
تصویر ذهنی یا تجسمی است از آنچه سازمان و یا افراد آن میخواهند به آن برسند، چشم انداز باید آینده ای واقع گرایانه ولی آرمانی برای ایجاد انرژی و حرکت را بیان و به تصویر بکشاند.
آرمان به بیانی دیگر جایگاه غایی و نهایی سازمانی است که در آن کار میشود و میتواند راهنمایی برای تعیین محصول، بازار و تکنولوژی و تخصیص بهینه منابع باشد که با برنامه ریزی و مدیریت صحیح، ماموریتها، اهداف و موقعیت سازمان را هدایت و ارتقا میبخشد.
با توجه به تحلیلهای محیطی انجام شده آرمان شرکت آسانبرکاران عرشیان در پنج سال آتی تبدیل شدن به یکی از سه شرکت سرآمد و برتر تامین پله برقی و آسانسور و برترین برند سازنده پله برقی و آسانسور در ایران است.
این آرمان در دهه آینده، برترین تولید کننده پله برقی در خاورمیانه خواهد.
ماموریت : (Mission)
شرکت آسانبرکاران عرشیان (سهامی خاص) شرکتی است که فعالیتهای آن در حوزه تولید، واردات، طراحی، مهندسی، نصب و تامین خدمات پس از فروش انواع آسانسور، پله برقی و رمپ جهت پروژههای پر تردد مانند مترو، راه آهن، فرودگاه و پل های عابر پیاده مکانیزه و ایجاد زمینه و ساختارهای لازم جهت طراحی و اجرای سازه های مربوط است.
این شرکت با بهره گیری از نیروهای توانمند و با تجربه، سهم قابل توجهی در توسعه خدمات مورد نیاز حمل و نقل مسافر در بازار مسکن (اداری، تجاری، مسکونی) و قطارهای شهری و مبلمان شهرسازی در ایران را بر عهده دارد.
این شرکت تلاش مینمایدتا با پشتکار و احساس مسئولیت بیش از پیش، بازار خود را در برخی ار کشورهای همسایه نیز گسترش داده و بستر لازم را برای توسعه زیرساختهای یاد شده در کشورفراهم سازد.
شرکت آسانبرکاران عرشیان با همکاری شرکتهای برتر سازنده پله برقی در سطح جهان، نسبت به تولید و ساخت قطعات و تجهیزات پله برقی و آسانسور نیز اقدام مینماید.
هدف اصلی (استراتژیک):
تامین نیازهای زیرساختهای کشور به آسانسور و پله برقی با بهره برداری از فناوری های پیشرفته و بهبود و تکمیل زنجیره تامین این صنعت در داخل.
هدف 1 : افزایش سهم بازار فروش و حضور فعال در بازار رقابتی
راهبردهای هدف1
هدف 2- توسعه سرمایه گذاری در بخش تولید محصول با بهره گیری از فناوریهای نوین در راستای خمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی
راهبردهای هدف 2
هدف 3- بهبود ساختار تامین مالی
راهبردهای هدف 3
هدف 4- افزایش توان کمی و کیفی طراحی و مهندسی آسانسور و پله برقی
راهبردهای هدف 4:
1.تقویت توان فنی و مهندسی شرکت با استقرار کارشناسان زبده و متخصص
2.استقرار سیستمهای کنترل پروژه با استفاده از نرم افزارهای جدید
3.تهیه گزارشات تحلیلی و آسیب شناسی فصلی نحوه اجرای پروژه ها
4.همکاری مستمر با شرکتهای مشاوره ای ناظر بر اجرای قراردادهای کارفرمایان
5.رعایت استانداردهای بین المللی در اجرای عملیات
6.دریافت مجوزهای مورد نیاز از سازمانها و نهادهای مسئول در حوزه تقویت طراحی، فنی و مهندسی و اقتدار اجرایی شرکت
7.تامین و تدارکات به موقع قطعات و تجهیزات مورد نیاز در حین و بعد از اجرای پروژه ها
هدف 5- توسعه و افزایش بهره وری منابع و سرمایههای انسانی
راهبردهای هدف 5:
هدف 6- توسعه بازار تامین خدمات پس از فروش در راستای افزایش وفاداری مشتریان به شرکت و تکمیل زنجیره تولید
راهبردهای هدف 6:
هدف 7- بهبود سیستمهای برنامه ریزی و فناوری
راهبردهای هدف 7:
بروزآوری شبکههای اطلاعاتی داخلی و خارجی در شرکت در راستای چابک و چالاک نمودن شرکت
منشور اخلاقی کارکنان شرکت آسانبرکاران عرشیان
از دیدگاه اندیشمندان و صاحب نظران مدیریت ، یک سازمان باید علاوه بر وظایف تشکیلاتی، فلسفه و رسالت اجتماعی نیز داشته باشد و بستر لازم را برای اجرای آن فراهم سازد. فلسفه و رسالت هر سازمان موجب پرورش هوشمندی و ژرف نگری کارکنان می شود. به گونه ای که فلسفه و ارزش های اخلاقی، اندیشه های کارکنان را درچارچوب انسانی و اجتماعی قرار می دهد تا بتوانند رفتار خود را در همان ساختاربروز دهند. باید برای انجام رسالت همگانی سازمان همه با یکدیگر سخت تلاش کنند و این فلسفه و رسالت را منشور اخلاقی می نامند.
کارکنان شرکت آسانبر کاران عرشیان در راستای ایفای نقش سازمانی خویش و ارتقاء اثر بخشی و کار آمدی و فراهم نمودن محیطی پویا، سالم، اصول و ارزش های اخلاقی و اسلامی زیر را در جهت تعالی سازمان بعنوان منشور اخلاقی خود برگزیده اند
اصول منشور اخلاقی
پایبندی به ارزش های اخلاقی و اسلامی و رعایت اصول تعهد، صداقت، اعتماد، صراحت و صمیمیت
استفاده از پوشش مناسب مطابق با فرهنگ عمومی جامعه
رعایت احترام، ادب، متانت و خوش رویی نسبت به همکاران و مشتریان وداشتن رفتار منصفانه و به دور از تبعيض
ترویج سلامت اداری و رعایت راز داری، ادب و نزاکت و حفظ اسرار سازمانی
رعایت نظم و مقرراتو حضور به موقع در محل کار و رعایت انضباط کاری
استفاده صحیح از اختیارات و مسئولیت در هر رده سازمانی با رعایت اخلاق حرفه ای در جهت تعالی شرکت
استفاده بهینه از منابع و امکانات شرکت و جلوگیری از اسراف با رعایت صرفه جویی خردمندانه و دلسوزانه
احترام به حقوق همکاران و ایجاد فرهنگ اعتماد متقابل
مسئولیت پذیری و پایبندی به فرهنگ نقدپذیری، تعهد به پاسخگویی در قبال وظایف
رعایت اصول مشتری مداری
:به رسميت شناختن و درنظر داشتن حقوق دیگران و حفظ کرامت انسانی افراد
رعایت حقوق فردی و اجتماعی دیگران و حفظ آبروی افراد
درک کردن و درنظر داشتن خواسته ها و نيازهای ذینفعان
ارج نهادن به تلاش و دستاوردهای دیگران
شفافيت و حسن نيت در قبال دیگران و جلب اطمينان آن ها از طریق انطباق پندار، گفتار و کردار
و همچنين پيش بينی پذیر بودن رفتار
تفویض اختيار و جلب مشارکت افراد در تصميم گيری ها و انجام امور
جلب اعتماد دیگران با پایبندی به توافقات و قول های داده شده
پرهيز از ریاکاری و شایعه پراکنی
در نظر داشتن منافع دیگران در تصميم گيریها و همکاری های مشترک
خلاقیت و نوآوری : خلق، ارایه و اجرای ایده های جدید در راستای بهبود عملکرد سازمان
عارضه یابی و به چالش کشيدن وضع موجود
ایجاد بستر مناسب برای بروز استعدادها و ارایه ایده ها
شناسایی راهکارهای بهينه برای انجام بهتر وظایف
حمایت و همکاری در اجرای پيشنهادهای پذیرفته شده
انعطاف پذیری در مقابل تغييرات و ایده های نو
پاسخگو بودن در قبال تصميم های اخذ شده و وظایف محوله توام با وفاداری و دلسوزی
وفاداری و تعلق خاطر به سازمان
ترجيح دادن منافع سازمان به منافع شخصی
ارتقای توانمندی های شخصی و بکارگيری دانش و مهارت کسب شده در انجام وظایف فرد